Thursday, November 24, 2016

New in #1

Pozdrav svima!
Desilo se i to cudo - svi bitni proizvodi za negu su potroseni u isto vreme, pa sam teska srca (koga lazem) otisla u omiljenu vrstu shoppinga: shoppinga kozmetike.


Nista od ovih proizvoda ranije nisam probala, a svaki me je privukao na svoj neki nacin.


Mixa losion za telo je nesto sto me je veoma privuklo. Ovaj brend je sve popularniji i do sad sam citala samo pozitivne kritike.
Prvi utisak: miris je odlican, bas onakav kakav trazim u losionu za telo. Mirise na cisto, sveze, podseca me na one baby losione i ulja. Svako voli da posle tusiranja mirise upravo tako, te sam zaista odusevljena. Do sad sam uglavnom uzimala losione koje mirisu na kokos, vanilu i slicno, pa mi je ovo veoma osvezavajuce.

Nivea Q10+ dnevna krema za lice je takodje isprobana. Kako je napolju hladnije i ovih dana veoma vetrovito i promenljivo, moje lice je suvlje i zudi za hidratacijom. Mislim da ce mi ova krema super odgovarati, nije preteska i lepo hidrira, a videcemo kako ce se pokazati na duge staze.


Za kosu stvari nikad dosta...

Nivea LONG care&repair regenerator za kosu me vec duze vremena privlaci, prvenstveno jer je vec dugo na trzistu a zakljucila sam da cesto nove stvari nisu nuzno i kvalitetnije. Takodje, obozavam miris njihovih sampona i regeneratora! Priznajem, nikad ih ne kupujem i uvek se zapitam zasto to vec nisam uradila. Probala sam kolekciju Repair and targeted care iz uzorka iz casopisa - sampon je pretezak za moju kosu (masti je brzinom svetlosti), ali je zato regenerator stvarno odradio posao.
Radujem se sto cu konacno moci da uzivam u ovom.

Biomelem sampon sa medom me takodje vec duze vremena intrigira. Mnogi su rekli da im pospesuje rast kose i da je zaista prijatan, a znam da je i drugarici preporucen kao odlican sampon za negu osetljivog temena. Moje to nije, ali sigurna sam da mu nece smetati. Saznacemo!

Precious argan oil elixir je proizvod koji sam spontano kupila jer sam ga ugledala na velikoj akciji u DM-u (bio je snizen sa 900 na 500 nesto dinara) a i privlaci me sve za kosu u kojoj se nalazi famozno arganovo ulje.
Probala sam ga nekoliko puta do sad i dopada mi se, kosu odlicno definise i daje joj velik sjaj.

Gde kupiti? Sve osim Precious argan ulja i Mixa losiona (kupljeno u DM-u) je iz Lilly drogerije.
Cene: Mixa losion (malo manje od 500 dinara na akciji)
Nivea Q10+ (1100 din)
Nivea long care&repair (300 din)
Biomelem (200 din)
Precious argan (500 nesto din)

To je sve za danas, radujem se isprobavanju ovih proizvoda!
Neda

No comments:

Post a Comment